Midjourney a umelá inteligencia pre zamestnancov aj podnikateľov

Follow on LinkedIn

Umelá inteligencia v realitách: Budúcnosť prezentácie nehnuteľností

Bol som v kontakte s jednou sieťou realitných agentúr, dávno, keď ešte iba začínali. Krásne vypracované manuály – od samotného predaja po postupy na to, ako si polepiť auto a aké farby použiť na ‚for sale‘ tabule, aby pritiahli klientov. Keďže boli spoza veľkej mláky, niektoré veci sa mi zdali dosť mimo európsku (a tú slovenskú tobôž) realitu, no mohol som nazrieť aj do tejto oblasti. Pozerám, stále sú tu, pozdravujem CENTURY 21 Slovakia. Ako sa darí? 😉

Spolu sme riešili možnosti upsale, premýšľali, ako získať výhodu oproti ostatným. To podstatné sa nezmenilo. Proces transformácie nehnuteľnosti stále nekončí zmenou vlastníka. Nehnuteľnosť musíme najprv pripraviť na predaj a potom ju zmeniť pre potreby nového užívateľa – takže spolupráca s odborníkmi z oblasti stavebníctva, dizajnu či architektúry zostáva stále relevantnou témou, najmä preto, že aj PRED aj PO majú výrazný upsale potenciál. Navyše, klientom môžeme priniesť hodnotu.

Práve klienti už pri kúpe premýšľajú, ako môžu ten-ktorý priestor upraviť či zariadiť. Dnes na takúto predstavu nemusíme robiť náročné 3D scany alebo vizualizácie – ktoré sú pre toto štádium zbytočné.

Dnes to ide oveľa jednoduchšie. AI urobí veľa vecí – napríklad aj ukáže, čo i len-tak inšpiračne; ako sa dá priestor zariadiť a ako môže po rekonštrukcii vyzerať. Nie je to špičkové, ale tieto technológie sa raketovo vyvíjajú a to celkom lacno. Pripájam jeden rýchly a skutočne surový príklad, ktorý zaberie nula hodín času a aj v dizajne neskúsenému človeku trvá pár minút. Je to fotka bytu, ktorú som našiel v aktuálnej ponuke.

Má to potenciál? Dá sa tu začať? Vieme toho čosi vytiahnuť? Dokážeme nasadnúť na túto vlnu teraz a byť na míle ďalej o pár mesiacov, pred ostatnými realitkami? To sú dobré otázky. A ja myslím, že rozhodne áno.

Komentáre

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *